SHAKLEE SKINCARE PILIHAN SAYA


saya ada mengadu dekat kawan saya masalah kulit muka saya yang berjerawat,kusam dan berminyak,n then kebetulan kakak dia ada menjual satu produk yang bagus untuk kulit muka,nama produk tu SHAKLEE.order 2 hari lepas saya ada hari nie sampai,baru je try makan hari nie,harap-2 la muka cepat baik,act xsabar nak tengok kulit muka licin macam orang lain. .macam-2 dah produk yang sue try pakai,first SAFI,second FAIR & LOVELY,third TIA AMELIA kot, ,tak ingat,antara banyak-2 tu TIA AMELIA je yang okew sikit,tapi kalau brenti pakai alamak banyak la naik balik jerawat,sebab tu sekarang sue brenti amek TIA AMELIA sue try SHAKLEE nie . .sebab sue terbaca kisah dekat page KAK NAD tentang kelebihan makan SHAKLEE nie. .






so kalau korang berminat nak try produk nie boleh la menghubungi no yang tertera dibawah,link page pon ada,harga sangat berpatutan .

CARA HUBUNGI

  • SMS WHATSAPP 012 2295680
  • EMAIL : n_nadiah@yahoo.com



4 comments

24 May 2012 at 12:30

sue dini pun pkai tia pastu benti muke abes jerawat . so sekarang pkai safi tp tak bpe jadi , acanoooo ni -.- nk muke licin yg dulu

25 May 2012 at 06:13

@Dini ✿ dini try la amek vit shaklee nie. .insyallah mslah muke selesai

26 May 2012 at 03:02

yeke ? harga dye mahal tak ?

26 May 2012 at 06:54

@Dini ✿ yg sue mkn nie percbaan tuk 30 hri , ,harga RM80,,nk taw lbih lnjut dini leh bukn page dye,,sue da bgi link kat ats..

Post a Comment
 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012