PROMOSI TEMPAHAN EDIT BLOG

Sempena cuti sem nie aku rasa nak beniaga sket,,ececehh . .berniaga apa cik kak oii,heee. .sementara ada masa terluang nie aku bukak tempahan edit blog.untuk permulaan aku edit FREE jew untuk 2 orang blogger,lepas nie kalau nak suruh aku edit kene bayar la kan. .hihi . .tak mampu nak bagi FREE banyak-2. .hehe ..kalau korang berminat boleh la start tempah mulai malam nie,kat bawah aku ada tunjuk template ape aku edit n jenis border yang aku buat . .jom tengok . .

JENIS HEADER












JENIS TEMPLATE



* nie yang aku guna skrang DENIM TEMPLATE



*Yang nie SIMPLE TEMPLATE . .




FYI aku edit blog just guna PHOTOSCAPE n GIMP,kene cakap awal-2 takut nanti orang persoalkan kenapa header or something else tak cantik macam guna PS .






 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012