BELAJAR MAIN GITAR ONLINE ,JOM CUBA!!

Tepat jam 4.00 pagi aku tak tidur lagi,nie la bahana kalau tidur petang-petang,nak buat camna kan kalau mata da takleh nak bukak ibarat ada syaitan yang bergayut 5-6 ekor kat mata,harem betol laa . .orang kata kalau tak nak bagi mengantuk selawat banyak-2 lepas tu sapu kat mata ken,insyallah segala syaitan,anak syaitan lari,try la,pasti mujarab. .tadi aku tak sempat nak buat kalau da bawah kepala ada bantal,tepi plak ada kipas. .pffftt menjadi-jadi la ngantok aku . .hehe

okew tutup citer tu,tadi duk usha usha segala benda yang ada kat pak cik gugel kan aku terjumpa la satu blog  yang bertemakan ilmu jugak la,blog dia nie banyak bercerita pasal ilmu IT PROGRAMMING gitu,bagus la kan,susah nak cari website tentang IT orang melayu punyer,semuanya orang barat.aku baca la entry dia tu n then terbaca la satu entry tentang gitar. .tergugat iman aku,dahlah tergedik-2 nak beli gitar nie. .sabo je la . .


* nie la gitar online yang saya maksud kan tu,kalau korang nak main jugak sila tekan kat gambar tu ehh,nanti anda akan sampai ke destinasi yang sepatutnya . .ececeh . .

Fyi ini adalah projek yang dibuat sendiri oleh pemilik blog ini . .ehh silapp,nie laa . .korang kene usha blog dia konfem tak rugi sebab banyak benda yang korang boleh belajar dari situ,aku sangat teruja la ada budak melayu *maybe yang pandai bab coding-2 nie,fyi jugak aku amek kos proggraming tapi fail kalau bab main coding nie,kalau tak bleh jugak aku reke main piano online plak ke..HAHA . .annoying je,
 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012