JOIN GUSHCLOUD BOLEH CASHOUT DALAM MASA SEHARI


nampak tak banner kat atas tu,hah,aku bace info kat atas tu kat blog nie Anarm.net,rasa macam best je terus aku join,kalau korang tak join GUSHCLOUD nie rugi sangat sebab earning GUSHCLOUD lebih banyak berbanding NUFFNANG,CHURP-CHURP,etc . .si Anarm.net dah berjaya menghasilkan pendapatan sampingan sebanyak USD $20.00 setiap bulan hanya menggunakan facebook dan twitter.jom kita baca rahsia  mendapatkan pendapatan sebanyak itu. .

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Balik dari office tadi lepas siap mandi aku terus online check email. Ada nampak satu email dengan subjek bertulis “You have received a payment from Gushcloud“. Nampaknya duit online pertama daripada Gushcloud dah pun masuk ke akaun PayPal aku. Siapa yang belum daftar program buat duit Gushcloud ni aku rasa cepat-cepat la daftar. Senang je buat duit dengan Gushcloud ni. Alhamdulillah aku dah pun dapat bayaran pertama. Korang tak nak duit ke? Daftar akaun Gushcloud sekarang!

Ada orang cakap program Gushcloud ni scam. Orang kita ni suka sangat buat andaian yang bukan-bukan. Lagi teruk bila dia belum join lagi tapi dah cakap sesuatu benda tu scam. Nak tau scam ke tidak kita kena cuba dulu. Tak perlu keluar duit pon nak join program Gushcloud ni. Zero modal. Hanya perlu sign up di Gushcloud.com lepas tu buat tugasan yang diberi.

Payment yang diterima daripada Gushcloud



Gambar di atas adalah screenshot daripada akaun PayPal aku. Lihat baris pertama yang bertulis “Payment From Gushcloud Pte Ltd“. Itu adalah bukti program Gushcloud ni memang membayar ahli-ahli yang dah mendaftar dan buat tugasan seperti yang diarahkan. Aku dapat $20.87 USD je dengan program Gushcloud ni. Tak banyak tapi sekurang-kurangnya boleh guna untuk bayar hosting blog dan beberapa domain yang aku ada.

Duit Gushcloud yang dikeluarkan mengambil masa 5 — 7 hari untuk dipindahkan ke akaun PayPal atau akaun bank anda.


Baris kedua yang bertulis “Payment from IZEA, Inc” tu pula payment daripada program buat duit Twitter iaitu SponsoredTweets. Dah 4 kali rasanya aku cashout duit SponsoredTweets tu. Pun sama juga, tak banyak tapi boleh guna untuk renew webhosting dan domain blog.

Sebut pasal bayar hosting dan domain, ramai blogger cakap tak mampu nak guna hosting dan domain berbayar. Padahal banyak program buat duit online boleh kita join untuk dapatkan duit beli hosting dan domain. Sepanjang aku blogging dengan hosting dan domain berbayar, aku hanya keluar modal sekali je masa mula-mula beli hosting dan domain dulu. Sekarang ni untung, dengan adanya program-program buat duit online seperti Gushcloud, SponsoredTweets, ChurpChurp, Nuffnang dan sebagainya, sewa tahunan untuk hosting dan domain semuanya aku bayar guna hasil duit online. Dah tak perlu keluar duit poket sendiri.




JOM DAFTAR GUSHCLOUD SEKARANG DI SINI!


2 comments

27 May 2012 at 10:00

Cam menarik jer. He he

27 May 2012 at 10:27

@Si Matatajam join la,,duit dalam USD tu . .kaya la.

Post a Comment
 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012