SEDANG SOLAT ZOHOR,AZAN ASAR BERKUMANDANG

sapa minat USTAZ AZHAR IDRUS angkat tangan,wuhhuuu. .aku minat dengar ceramah beliau,sangat bermanfaat,bahkan ramai anak-2 muda yang suka join ceramah setiap kali diadakan,satu transformasi yang sangat bagus,daripada pegi majlis maksiat baik pergi dengar ceramah ada jugak pahalanye kan.

Act aku kurang berkenan dengan majlis tuuuut  yang diadakn baru-2 nie,walaupun belum masa aku lagi nak mengundi tapi aku taw la serba sedikit tentang politik nie,FYI nie bukan blog POLITIK k,aku saja-2 nak bagi pendapat aku,kalau tak suka sila tekan [X] okew ,patutkah rakyat disajikan dengan maksiat?hang jwab sendiri. .kalau yang suka hiburan tahap kamen rider tu tak payah cakap la kan,artis pakai seksi-2 tunjuk semua gunung tu la yang nak tunjuk,acu la buat ceramah ke kan bagos,UAI kan ada,tapi sangat mustahil la kan nak panggil UAI buat ceramah ^^, -rakyat jelata sekalian pikir la sendiri,keputusan ditangan anda-

kat bawah nie soklan yang ditujukan kepada UAI,kadang-2 aku pun tertanya-2 gak,kita terlambat sembahyang zohor,lepastu sedang kita solat zuhur tiba-tiba azan asar berkumandang,sah ke tak sah??lihat gambar bawah apa jawapan UAI . .






1 comment

28 May 2012 at 06:09

best , penah ke sue pagy ceramah dye ? mesti best kan :)

Post a Comment
 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012