MEMORY DAUN PISANG SEMESTER 2

Alhamdulillah,sekarang cuti semester 2 selama 2 bulan,insyallah buka sem nanti sambung pulak ke semester 3,harap-2 result okew,bia lah lulus semua subjek,AMINN .tak mau cakap banyak tengok pic kat bawah nie,kenangan aku di semester 2 . .



* Nie RUMATE aku yang pakai baju merh tu,nama dia IZWAH,CUTE je kan :),gambar nie mase jalan-2 kat MELAKA,sayang dia ^^,






*Yang depan sekali tu aku,hehe,abaikan gaya poyo tu,yang belakang aku tu EXTRA RUMATE aku,WAWA,tinggi lampai orangnye,cantik jugak macam aku -tangan kedada mata ke atas-,yang belakang sekali tu RUMATE aku,sempat lagi amek gambar sebelum hang.


* Nia gambar ramai-2 dekat JOM HEBOH lagi,hah,nampak aku tak?pandai-2 la cari ekk.






* Ehem,,yang kecik-2 comel kiut je tu aku la tu..hihi,bila tengok gambar nie rasa cam tak sangka,kecik nye aku,yang aku peluk tu EXTRA RUMATE aku.





*Abaikan muka aku yang gedik tu,sebelah aku tu EXTRA RUMATE aku jugak,Alieya orang kedah habaq hang,orangnye COOL,SPORTING,COMEL :)




*Nie budak sekolah rendah,-awet muda tu- ,nie gambar kat hotel kat MELAKA,saja gatai-2 amek gambar sebelom keluar



AKU HARAP KITA BEREMPAT STILL JADI KAWAN SAMPAI BILA-2



 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012