DERMA KAIN KEPADA ARTIS SEKSI + SEKSA


dunia sekarang kalau tak heboh dengan publisiti tak sah kan,bila sebut je publisiti,gosip,giler glamour itu semua sudah pastinya lebih terarah kepada dunia artis/pelakon,memang tak dinafikan kita semua manusia biasa tidak alpa dengan kesalahan tetapi lain plak dengan dunia artis nie,bile sebut artis mesti korang terbayang hot,seksi,sosial kan. .bukan aku kate semua artis macam tu,cuma sesetengah je la artis yang begitu.sekarang tak habis-habis pasal kontroversi artis seksi,diorang tak rasa ke pakaian yang diorang pakai tu terlalu seksi + seksa . sepatutnya artis la yang patut bagi teladan yang bagus kepada peminat-peminat dia,nie tak,,kalau artis idola dia pakai skirt paras peha si peminat nie pun nak pakai jugak,memang lumrah la manusia tak lari daripada godaan,artis boleh dikatakan menjadi role model kepada peminat-peminat,so contohla kalau ramai artis yang pakai tudung secara tak langsung mesti peminat dia nak pakai tudung jugak,tapi niat nak bertudung tu kerana ALLAH lebih penting sebenarnya,bukan semata kerana fesyen or saje2 . .


kalau para-para artis rasa tak cukup kain nak buat baju aku boleh dermakan kain reja kat umah aku nie,banyak lagi nie,tak luak pun setakat nak buat baju daripada korang pakai baju yang tah ape-ape tu. .macam mana la perasaan mak ayah korang tengok korang pakai seksi-2 camtu ek,bangga ke?aku rasa takde dalam dunia nie mak ayah yang nak tengok anak dia macam tu,kalau pakai dalam rumah takpe la,nie tak..kalau nak jadi artis memang kene pakai seksi macam tu ehh .. tak takut tuhan murka ke??

aku harap artis-artis diluar sana dirahmati ALLAH,semoga cepat dapat hidayah,aku turut berbangga dengan segelintir artis yang dah bertudung,baguslah tu teruskan bertudung,jangan sekejap pakai sekejap tak pakai dah la. .korang dah pilih nak jadi artis so pandai-pandai la jage diri.maaf kalau ayat aku mengguris hati. .ini pendapat aku je . .aku tak nak la bukan aib sesiapa,sebab tu aku tak letak gambar. . PEACE :)
 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012