GENAP SETAHUN BERSAMA DENGAN BUNCIT :)

303482_470672499624830_230972196928196_1840595_532343278_n_large

* comel anak aku budak nie :)



Alhamdulillah,sekarang happy sangat,sebab dapat menjaga hubungan kitorang sampai usia setahun,kau hado
 mesti yang tengah baca nie cakap *eleh macam la ko sorang je,aku sampai 2-3 tahun tak cakap kat orang pon lha :P ,then aku jawab,ehh . .tu aku punya pasal la kan,sapa laa tak nak share berita gembira macam nie :) merepek merapu sudah  tak kisah la kan janji haku bahagia 




aku n dia start kenal tahun lepas 31 MEI 2011,takkan lupa punyalah tarikh tu :) ,you know wat !kitorang kenal melalui muka buku gitu . .ececeh . .sapa cakap cinta muka buku xboleh kekal lama , ,insyallah kita hanya merancang tuhan yang menentukan,aku berserah padanya kalau hubungan kami tak sampai ke jinjang pelamin sekalipon,maybe ada yang lenih baik untuk aku kan. .dapat bertahan selama setahun pun da cukup happy buat aku,macam-2 ragam nak sampai ke tahap nie,gaduh besar lepastu bebaik balik, .

umur kitorang tak banyak beza pon,umor aku 19 n dia 21 ,muda lagi :),tapi cinta tak mengenal usia kan,mana la taw jodoh aku nanti dengan dato' . .haha. .merapu,bukan dato yang ada ramai cucu taw,dato yang berpangkat. .muahaha. .mimpi kau jemah :P . .tapi aku harap jodoh aku dengan dia nie la,sape . .dia la . .yang muka tak hensem tu, jahat . ehehe . .sayang awak la BUNCIT ,,mintak-mintak kekal sampai ke akhir hayat ye yeop , ,

nak bukak rahsia sket,aku suka makan dengan dia dekat sini taw,makanan yang special hanya untuk couple yang awesome. .chewaaahh :)

erkk. .malas nak cerita panjang-panjang,kata-kata akhir harap aku n dia berbahagia selalu :) AMINN
*sorry takde gambar kami.

2 comments

30 May 2012 at 22:38

hehe . sweet nye korang . hope kekal hingga akhir hayat ehh . nak kawen nanti jemput lee :D

30 May 2012 at 22:46

@Dini ✿ ehehe,,thanks dear,insyallah,bgi almat sue jmput . .hihi

Post a Comment
 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012