Aku Ahli Dikir Barat Perempuan ^^,


Assalamualaikum . .

Kelab Dikir Barat nie dinamakan Dikir Barat Serikandi Perkasa,yang satu lagi Dikir Barat Seri Perkasa yang dianggotai kaum lelaki,tapi aku tak nak citer pasal tu,nak citer pasal Serikandi Perkasa je . .*heee bangga sket .
nak dijadikan citer aku masuk kelab nie tanpa pikir panjang setelah rumate aku a.k.a TOK KARUT ajak join kelab tu,rase macam best jugak buat benda yang belom pernah kite buatkan,,so apalagi join jew la.

Korang caye tak aku ahli dikir barat perempuan,mestilah kene caye kan,benda yang tak mustahil pon.Aku start masuk dikir barat nie kalau tak silap awal bulan 1 tahun 2012 . .kiranya dah ada pengalaman dalam dikir barat nie dalam 4 bulan la kan *tak termasuk bulan mei :) . .pengalaman masuk dikir barat nie best sangat sebab dapat belajar benda baru,first yang aku nampak mase masuk dikir barat nie ialah,sila tengok gambar kat bawah . .


|
|
|


*ce teka aku yang mana?hee . .mestilah yang pegang alat muzik tu kan :)

alat muzik yang aku pegang tu nama dia REBANA ANAK,sejak masuk dikir barat ada la jugak skill-2 main alat muzik tu,yang selama nie tak pernah sentuh,kenal pun tidak. .tak sia-2 la aku masuk dikir barat nie.Kelab dikir barat nie agak aktif jugak,sejak aku join dalam masa 4 bulan nie,dah merata kitorang pergi buat show,*cheewahh mcam artis tak kitorang . hehe . .tpi tak de la jauh sangat dari tempat kitorang. .yang paling jauh kitorang pernah buat show dekat POLITEKNIK MERLIMAU,MELAKA . .sangat best!teruja pon ada,maklumlah first time buat show dekat tempat orang, :)

yang paling best sekali adalah saat-2 TV3 tayangkan muka geng-2 kitorang dalam BULETIN UTAMA..wahhhh..malu-2 kucing pon ada masa tu . .haha,masa tu kitorang buat show dekat JOM HEBOH,di KUALA TERENGGANU.pengalaman yang tak kan dilupakan la habaq hang. . -__- . .*senyum lebar tu haa . .

Tak habis lagi nak citer nie,korang kenal tak Pok Nik Lah & Kak Ani ?? alaaa yang top kat klate tu. .xkenal ke?ce tengok gambar kat bawah . .




*saat bergambar dengan artis terkenal lagi profesional :)

hah,,tudiaaaa. .kenal tak?buat-2 kenal la kalau tak kenal..hihi. .kitorang belajar dikir barat bersama beliau,sangat happening sebab dua-duanya sporting tapi TEGAS. .bak kata Pok Nik Lah kalau nak masuk Dikir Barat jangan MALU. .tu je kunci nye nak jadi ahli dikir barat yang cemerlang. .

to : Pok Nik Lah & Kak Ani lain kali datang lagi kat poli kitorang ehh . . :) Peacee!
 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012