makan duet haram!

\\ASSALAMUALAIKUM// kali nie aku nak buke pekung di dada,bukan buka dada okew!dah lama aku tak puas hati nie,untuk blogger yang kurang ajor,aku taw ler ko nak cepat dapat duet tapi tak payah la nak letak link churp2,nuff and so on,aku sendiri pon ade gak churp sume tu xde pon nak buat macam korang buat,aku taw kalau buat macam tu mesti ada yang marah,n then sumpah seranah lepas tu jadi la tak ikhlas n tak HALAL,maknenye HARAM la kan,so ko pikir baek2 sebelom nak buat camtu ehh . .aku rasa orang lain pun rasa macam mane aku rasa,rasa macam nak cincang2 je ,EEeee. .geram taw tak,dengar sini wahai si anon link churp2 and so on,sesungguhnya duet yang korang cash out nanti akan menjadi duet HARAM..HARAM taw tak . .nie la padahnya kalau fanatic sangat nak duet free . .aku dah kene banyak kali bende macam nie,first aku halalkan,second makin ramai yang buat macam tu jadi sakit ati jugak kite nie,
aku malas da nak cakap panjang,,buat sakit ati je . .start malam nie aku berkuat kuasa nak letak warning nie kat cbox . .xtaw la kalau lepas nie ade jugak yang buat kerja kotor nie lagi . .* panas hati !


* contoh cik anon link ads




maaf kalau kata-kata aku terlalu kesat tapi aku dah tak tahan dengan perangai cik anon link ads nie,menyampah tahap lembu dah nie


6 comments

19 June 2012 at 10:29

saye pn slalu t'kne..
angin 1 bdn tul!
rse cam nk gigit2 je tgn yg wat 2..

"Eee, jahat3 ny org yg ltk link 2!"

19 June 2012 at 10:49

tu la psal,mmg rmai yg dah kene,sng-2 letak je warning . .

19 June 2012 at 12:57

aishh, kenapa la nak buat keja cenggitu

19 June 2012 at 14:19

@chemija mcm tu la jadi klau nak cepat cashout ,,

19 June 2012 at 20:43

ha, same-2. lite pon tak suka. dorg menipu. kalau nak suruh klik drg punya says ke ape bagai tu gtaw jela. ni kite pk dorg soh terjah blog dorg balik. macam harem je pangai.

20 June 2012 at 06:05

@kekapas berceloteh tulah kan,,pntingkan dri sndri betol

Post a Comment
 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012