Tanpa Ayah . .

Tumblr_ln3fnkqmxg1qg33aeo1_500_large

sedih. .kenapa??tarikh 22/12/2011 bagi aku tarikh yang penting untuk aku daftar masuk untuk sem 2.pukul 1.00 bertolak dari rumah,bersama abang,adik n emak,aik..mane ayah??huhu.patut nye time2 daftar ayah n mak ada sebelah tapiiiii. .mak jew ade..kenapa..aku sedih sangat sebab time aku daftar tu ayah sedang terlantar di wad.bukan salah ayah xde mase aku daftar,dah takdir tuhan,aku redha dengan ujian nye.12/12/2011 ayah ditahan wad kerana disyakki mendapat penyakit ketumbuhan di buah pinggan,awalnya doktor syak ada penyakit berkaitan dengan hati,like kanser hati.tapi alhamdulillah tekaan doktor meleset,sebab penyakit kanser susah untuk diubati,aku tak nak ayah sakit.

sejak ayah terlantar kat hospital keluarga aku jadi susah.kalau dulu makan ayam,sekarang makan telur jew.kalau dulu aku boleh manja-manja ngan ayah sekarang aku cuma boleh tengok jew ayah.kadang-kadang aku p jage ayah kat hospital.kami jaga ayah ikut turn,kalau time mak jaga,aku tolong masak-masak kat umah.perit tak terkata tengok ayah yang dulu suka gurau ngan aku sekarang dah senyap.arggg. .aku nak ayah yang dulu . .ayah yang selalu hantar aku pegi ke politeknik.rinduu sangat kat ayah. .:(

4 comments

25 December 2011 at 19:36

cantiknya blog....pakai template ap erk?

25 December 2011 at 20:20

sabar la , insya-Allah ayah awak akan baik .. :)

25 December 2011 at 23:28

thanks..harap2 mcm 2 la..huhu

25 December 2011 at 23:30

addah~saye guna blogskin.

Post a Comment
 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012