Memoir in 2011


Untitled-olvovctl0-188073-530-354_large

Yeahhhh..tak ku sangka tak ku duga,,cewaahh..pejam celik,pejam celik da nak masuk tahun baru kan.Rasa macam kejap gile kentang.Tapi walaupun tahun baru akan tiba dan aku bakal berumur 19 tahun pad 2011 kenangan 18 tahun takkan aku lupakan.Banyak sangat memoir yang tak dapat dilupakan.Macam-macam kisah ada sedih,terharu,kecewa,gembira.Tapi tahun 2011 la yang mengajar aku erti persahabatan,kepayahan,dan pengorbanan.
Mybe sesetengah orang kisah yang dialami tidak sama tapi majoriti kalau sebut kisah cinta a.k.a love story memang fail terus..hoho. .maklumlah,ade kapel putus,ada istri/suami bercerai.
Tapi ALHAmDULILLAH sepanjang tahun 2011 nie ada artis yang berhijrah dari tak bertudung kepada bertudung.Walaupun bertudung tak la tutup semua tapi okew la,diorang ada jugak rasa nk bertaubat kan.so korang janganlah kutuk-kutuk diorang,kalau bagi support lebih afdal kan..

So untuk tahun 2011 nanti aku berazam nak belajar rajin-rajin,Tak nak da ada fail dalam final,aku da rasa peritnye repeat kursus.pufff..menyesal dahulu pendapatan,menyesal kemudian tidak berguna.Harap-harap aku dapat la tahan nafsu nak enjoy jew,Asal ari minggu jew nak hang out.Tak nak da camtu.hoho. .Nak jadi budak baek pulak. .Semoga Tahun 2011 menjadi tahun paling success untuk aku..Aminn...




Tumblr_lx11biamzj1r1fwico1_500_large

Gud Bai 2011,Welcome 2012.

Well,,2011 be the most for me that i never will forget,
like another person,maybe in 2011 have part that he or she can forget it.like love story and same like me,,i also have love story i will never forget.

So For new Year 2012 i hope my wishlist will be answered.


 
COPYRIGHT ALL RIGHT RESERVE | AHMATDAUGHTER| 2012